BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 15, 2011

KENAPA.....


pada pukul 4 ptng....
pada mulanye...aq happy gile bile si dye kal aq...
aq borak ngan di mcm biasa....
pada satu saat tu aq terkejuk bila dye menayakan kepada aq sesuatau soalan y aq pun nagis bile mnjawapnye...
dye: wak,saya nak nye ni dalam hati wak de sape skrng....
aq: de wak lah sape lg....
dye: jgn nak tipu lah wak...jwapn wak tu x ikhlas...
aq: wak sya ckp ngan jujur ni wak..wat pe nak tipu plak...saya ikhlas lah...
dye: wak jgn lah nak tipu dgn diri wak tu...saya tau wak msah syang kat dye kan....kalu sayng tu ckp lh...
aq: ya allah terdiam aq wat nye bile dye blh ckp mcm tu kat aq....selama ni aq dah mula sayang kat dye....aq hnya blh brdiam diri dn mengalir air mata aq...
dye:wak blh x on9 jap sya nak skype ngan wak....
aq:k lah wak...

MASE SKYPE
dye:wak knp nagis ni...
aq:wak lah y nye kat sya soalan y sya dh pnh jwp & wak tau kan pe jwpn sya....
dye:sory lah wak bkn niat saya nak wat wak mcm ni...
aq:emm...yela lh wak
dye:wak tlng lah bg jwpan tu sekli lg untk saya psti kan wak ni milk sya sepenuh nye...
aq:saya dh pnat lah wak jwpn soalan y wak selalu nye kat saya...kalu wak x  prcaya ngan sya & msah x blh menerima kejujuran sya ni...lbh baek kite brkwn jlh wak...airmata aq semakin bnyak kuar mse tu...
dye:wak saya mntak maaf lah wak...
aq:sya pham wak...wak kan msh x prcya ngan saya lgi....
dye:mcm ni lah wak....pe kate kite putus wat sementara ni....saya nk tenangkan diri dulu....
aq:ya allah...btul ke pe y aq dngar ni...dye nak putus ngan aq...pe salh aq ya allh smpai dye aq mcm ni....
dye:sory lah wak kalu saya wat wak mcm ni.....
aq: hnya diam...smbil mngalirkan air mata....

ya allah...btul ke aq dgr bile dye brkate nak putus ngan aq...krana sbb nye dye msh x nmpk kejujrn & keikhls dlm diri aq ni...aq dah mula syang dye & menerima dye sepenuh jiwa aq...
rupanye selama ni dye msh x nmpak semua nye   keatas perubhan y dah brlaku keats dry ni....






1 comments:

blogtilldrop said...

uik apa yang berlaku..???? sabar lah yer